Ba-li Israel

שאלות נפוצות

הזמנה ותשלום

היכן ניתן למצוא את המופעים באתר?
ניתן לראות כל המופעים בעמוד הראשי של האתר כמו כן ניתן לבצע חיפוש על מנת למצוא מופע ספציפי.
כיצד להזמין כרטיסים באינטרנט?
בדף האירוע, לחצו על "לרכוש כרטיס", לאחר הלחיצה על הכפתור תועברו לתוכנית האולם עם מחירים ואפשרות לבחירת מושבים.
סמנו את המושבים הרצוים, רשימת המושבים שנבחרו מוצגת מצד שמאל לתרשים.
לאחר מכן יש למלא את הפרטים ולבחור את שיטת התשלום הרצויה.
על ידי לחיצה על כפתור "עבור לתשלום" אתם מאשרים את ההזמנה ומועברים לדף התשלום.
שימו לב: יש לכם 10 דקות להשלמת ההזמנה במידה וההזמנה לא תושלם היא תבוטל באופן אוטומטי והכרטיסים יעברו שוב למכירה.
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
כן, ניתן לבצע הזמנה טלפונית בטלפון: 058-4955-584.
כיצד ניתן לשלם עבור הזמנה?
קיימות מספר אפשרויות תשלום:
PayPal.
כרטיס אשראי עם אפשרות לתשלומים.
הזמנה באמצעות נציג טלפוני.
העברה בנקאית.
האם האתר מאובטח?

דפי תשלום ההזמנה של האתר מוגנים היטב. כל הנתונים המוזנים באתר משודרים ישירות לחברת האשראי דרך ערוצים מוצפנים, אנו מקבלים את אישור התשלום בלבד ולא נחשפים לפרטי כרטיס האשראי שלכם.

נתוני הכרטיס שלכם אינם מאוחסנים במערכת שלנו (למעט 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי לזיהוי).

כיצד ניתן לקבל כרטיסים שנרכשו?

לאחר ביצוע הזמנה נשלח באופן אוטמטי מייל עם כרטיסים אלקטרונים למייל שציינתם בעת ביצוע ההזמנה, לאחר קבלת המייל ניתן להדפיס את הכרטיס ולהציג אותו בכניסה למופע או להגיע עם הגרסה האלקטרונית של הכרטיס בטלפון הנייד שיש להציג בכניסה למופע. 

במידה והמפיק בוחר להדפיס כרטיסי כניסה הכרטיס האלקטרוני יומר לכרטיס מודפס לפני המופע.

יש להגיע שעה לפני תחילת המופע (אלה אם כן צוין אחרת) עם תעודת הזהות של מבצע ההזמנה לצורכי אימות.

שינויים בהזמנות / ביטולים

האם אוכל לבצע שינוי בהזמנה שלי או לבטל אותה?

מדיניות ביטול עסקה לאחר רכישת כרטיסים הינה בהתאם ל תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010. ביטול עסקה ניתן לבצע באמצעות הודעה למשרד הכרטיסים/האתר ממנו נרכשו הכרטיסים, בתוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, ובתנאי שהביטול ייעשה עד לא יאוחר מ– 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני מועד האירוע.

עפ"י תקנות ביטול עסקה, הצרכן יהיה זכאי להחזר כספי בהתאם למחיר ששולם בפועל, בניכוי דמי ביטול בסך של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח הנמוך מביניהם. לא ניתן לבטל עסקה לרכישת כרטיסים 7 ימי עסקים או פחות, טרם האירוע, ולא ניתן לבטל אם עברו שבועיים ממועד הרכישה.

בנוסף לכך במידה ותבחרו לבטל את ההזמנה וביטול ההזמנה עומד בקרטריונים הנ"ל תוכלו להחליף את הכרטיסים לכרטיסים למופע אחר בניכוי דמי ביטול בסך של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח הנמוך מביניהם, מכיוון שמבחינתנו ההזמנה הראשונה מבוטלת.

לא יכולתי להגיע לאירוע, האם אני יכול לקבל זיכוי או להחליף את הכרטיס?

במידה ולא תוכלו להגיע למופע מכל סיבה שהיא הכסף ששולם עבור הכרטיסים לא יוחזר ולא ניתן להחליף את הכרטיסים למופע אחר.

מה קורה לכרטיסים שלי אם האירוע יבוטל?

במקרה של ביטול האירוע, המפעילים שלנו יודיעו לכם על כך, והכסף יוחזר במלואו.

מידע נוסף

האם אוכל לברר פרטים נוספים על האירוע בטלפון?

האתר מכיל את המידע המלא והעדכני ביותר על האירוע, בדף האירוע תוכלו למצוא את התיאור המלא, התאריכים והשעות, דיאגרמות של מקומות ישיבה, כתובת האירוע, מספר המושבים הריקים ומחירי הכרטיסים.

המענה הטלפוני יוכל לספק לכם את אותם הפרטים אך במידה ויש לכם שאלות נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון.

האם אני יכול לקנות כרטיסים למקומות שאינם זמינים באתר?
כל הכרטיסים הזמינים לרכישה מופיעים באתר, במידה והכרטיסים הזמינים לא מתאימים לכם ניתן ליצור איתנו קשר וננסה לבדוק מול המפיק האם קיימים כרטיסים נוספים.
עשיתי הזמנה, אבל לא קיבלתי אימייל, מה עלי לעשות?

לאחר השלמת התשלום עבור ההזמנה, מכתב אימייל נשלח באופן מידי לדוא"ל שהזנת בעת ביצוע ההזמנה.

אם המכתב לא הגיע, יש לבדוק בתיקיית ה"ספאם" או "דואר זבל". ייתכן גם שהזנת את כתובת הדוא"ל שלך באופן שגוי בעת ביצוע ההזמנה.

כמו כן, הכרטיסים שלך זמינים תמיד "באיזור האישי" באתר שלנו.

כיצד ניתן לקבל מידע על מופעים ואירועים חדשים?
מדי שבוע אנחנו שולחים מייל ברשימת דיוור עם אירועים חדשים. 
במידה ונרשמתם באתר, תקבלו את הניוזלטר באופן אוטומטי.
ניתן להירשם לניוזלטר בתתית העמוד "הירשם לניוזלטר שלנו כדי להיות מעודכן על כל החדשות והנחות" - שימו לב בכל שלב ניתן להתנתק מהניוזלטר.
כמו כן באתר קיים צ'אט בוט המאפשר לקבל עידכונים במסנג'ר, ניתן להצטרף על ידי לחיצה על כפתור המסנג'ר בצידו השמאלי תחתון של המסך.

משוב

נתוני החברה

א.4.ו.י השקעות בע"מ

חיפה דרך אלנבי 17

  • גווני אפור
  • הפוך