שאלות נפוצות
הזמנה ותשלום
דפי תשלום ההזמנה של האתר מוגנים היטב. כל הנתונים המוזנים באתר משודרים ישירות לחברת האשראי דרך ערוצים מוצפנים, אנו מקבלים את אישור התשלום בלבד ולא נחשפים לפרטי כרטיס האשראי שלכם.
נתוני הכרטיס שלכם אינם מאוחסנים במערכת שלנו (למעט 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי לזיהוי).
לאחר ביצוע הזמנה נשלח באופן אוטמטי מייל עם כרטיסים אלקטרונים למייל שציינתם בעת ביצוע ההזמנה, לאחר קבלת המייל ניתן להדפיס את הכרטיס ולהציג אותו בכניסה למופע או להגיע עם הגרסה האלקטרונית של הכרטיס בטלפון הנייד שיש להציג בכניסה למופע.
במידה והמפיק בוחר להדפיס כרטיסי כניסה הכרטיס האלקטרוני יומר לכרטיס מודפס לפני המופע.
יש להגיע שעה לפני תחילת המופע (אלה אם כן צוין אחרת) עם תעודת הזהות של מבצע ההזמנה לצורכי אימות.
שינויים בהזמנות / ביטולים
מדיניות ביטול עסקה לאחר רכישת כרטיסים הינה בהתאם ל תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010. ביטול עסקה ניתן לבצע באמצעות הודעה למשרד הכרטיסים/האתר ממנו נרכשו הכרטיסים, בתוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, ובתנאי שהביטול ייעשה עד לא יאוחר מ– 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני מועד האירוע.
עפ"י תקנות ביטול עסקה, הצרכן יהיה זכאי להחזר כספי בהתאם למחיר ששולם בפועל, בניכוי דמי ביטול בסך של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח הנמוך מביניהם. לא ניתן לבטל עסקה לרכישת כרטיסים 7 ימי עסקים או פחות, טרם האירוע, ולא ניתן לבטל אם עברו שבועיים ממועד הרכישה.
בנוסף לכך במידה ותבחרו לבטל את ההזמנה וביטול ההזמנה עומד בקרטריונים הנ"ל תוכלו להחליף את הכרטיסים לכרטיסים למופע אחר בניכוי דמי ביטול בסך של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח הנמוך מביניהם, מכיוון שמבחינתנו ההזמנה הראשונה מבוטלת.
במידה ולא תוכלו להגיע למופע מכל סיבה שהיא הכסף ששולם עבור הכרטיסים לא יוחזר ולא ניתן להחליף את הכרטיסים למופע אחר.
במקרה של ביטול האירוע, המפעילים שלנו יודיעו לכם על כך, והכסף יוחזר במלואו.
מידע נוסף
האתר מכיל את המידע המלא והעדכני ביותר על האירוע, בדף האירוע תוכלו למצוא את התיאור המלא, התאריכים והשעות, דיאגרמות של מקומות ישיבה, כתובת האירוע, מספר המושבים הריקים ומחירי הכרטיסים.
המענה הטלפוני יוכל לספק לכם את אותם הפרטים אך במידה ויש לכם שאלות נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון.
לאחר השלמת התשלום עבור ההזמנה, מכתב אימייל נשלח באופן מידי לדוא"ל שהזנת בעת ביצוע ההזמנה.
אם המכתב לא הגיע, יש לבדוק בתיקיית ה"ספאם" או "דואר זבל". ייתכן גם שהזנת את כתובת הדוא"ל שלך באופן שגוי בעת ביצוע ההזמנה.
כמו כן, הכרטיסים שלך זמינים תמיד "באיזור האישי" באתר שלנו.
משוב
א.4.ו.י השקעות בע"מ
חיפה דרך אלנבי 17